nervositeten råder över oss.

idag har jag haft praktik. mormor kom på förmiddagen och blev fin i håret. blonda slingor och en klippning stod på schemat. min syster kom också förbi för att klippa till luggen och lite fjongar som hon har lite varstans. sen blev det lunch med födelsedagsbarnet som fick veta sin present som hon blev glad för, vilket jag blev glad för. kan berätta att det är en kväll med mig, haha! det blir bio och middag som jag bjuder på, lagom moget för en 18^^. på eftermiddagen slingade jag emelie, bruna och blonda, satte också i tre löshårsbitar som ramlat bort. sedan var min praktikdag slut, det gick snabbt idag, och det var riktigt roligt.

träningen, näst sista träningen innan umeå. gymmix var och hälsade på för att träna tumbling utan skarv ner i gropen. gick bra. vi körde igenom med musik och jag körde mina varv. översträckte knät i handvolt-frivolten dock, så det gick inte sådär jättebra på trampetten sen, men ska vila till torsdag. blir ingen idrott i skolan, eller ska nog gå till gymmet och pumpa tungt (nooot).

jag är rusktigt nervös inför umeå nu alltså. jag brukar aldrig vara nervös för mig själv på tävlingar, för jag är så pass säker på det jag ska köra, jag brukar bara vara nervös för alla andra, haha. den här tävlingen kommer jag nog vara nervös för mig själv, i alla fall på tumbling. jag hoppas verkligen inte jag ballar ur på förträningen eftersom jag vet att jag kan och eftersom vi tävlar i tre grenar, haah. väldigt viktigt att poängtera. jag vill verkligen köra handvolt-frivolt och flickis-salto men jag tycker det är så svårt att koppla om, jag är inte tillräckligt säker, nej men vad sitter jag här och säger? tänk om lotta eller zandra skulle läsa det här nu, såklart jag är säker. det här är lätt som en plätt, det är tydligen så jag måste tänka, eller vadå tydligen, det är lätt som en plätt!

puss'

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0