trolleri med dans.

då var samhälälsprovet gjort och jag är helt säker på att jag kommer få g för jag är så bäst. amen seriöst hur mycket ska man kunna för att få ett litet godkänt? som matsa lind brukar uttrycka sig, bara man har ett hum om saken. nåväl... står nu och väntar på att matsalen ska öppna och bjuda på äckelpäckel mat. as usual! efter lunchen ska jag försöka skriva klart min insändare, i alla fall skriva om lite... sedan blir det naturkunskap och då ska jag flörta med matsa lind så han säger att uppgifterna ska vara inne aldrig... eller okej i alla fall till i morgon.

det blir ingen träning med barnen ikväll för min del för jag måste plugga. gud vad det känns konstigt att skriva... jag ska plugga jag ska plugga jag måste plugga. ovant, men så är det. det blir till att göra naturkunskapsuppgiftrna, det är ett måste. ska sedan försöka skriva klart insändare, gå igenom försäljning & service papprena och gå igenom special idrottspapprena. dock prioriterar jag lite knäppt så jag ska fika med elin efter skolan. ibland måste faktiskt vänner gå före, man får inte ta varandra för givet.

på torsdag ska jag vara gesällmodell till pelin på hennes gesällprov... det har skett en liten justering. mitt hår ska klippas av 3 cm... 3 cm!!!! jag är lite osäker men kan inte säga nej nu, vet ju själv hur det skulle vara. jag får helt enkelt gå och köpa mig en möss sm ska täcka mitt tunna och korta hår under den period det är på det viset. nej men hon gör det säkert fint, men jag trivs ju liksom med längden jag har nu, så det tog ju liksom emot bara att klippa av 2 som vi trodde först. jag hoppas att det går att spara så mycket som möjligt... jag brukar inte va så här töntig när det gäller mitt hår, för jag passar ganska bra i kort, och jag menar.. alltså så kort blir det väl inte... eller? jag kommer vara nervös till tusen, men med positiv inställning kommer det nog bli galant.
puss'


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0