bland träd och bär.

Det bjöds på lunch hos mormor och det var gurksoppa som stod på menyn. Smarrigt men mättande. Jag övningskörde både dit och hem och provade förresten att starta i gatstubergsbacken. Det gick bra men tanke på mina skills med vår citroën, men nej såklart kommer jag rulla hela jäkla backen ner med en saab från sjögrens trafikskola, det är så det ska va!

Jag ska nu passa på att plocka undan på rummet innan kvällen tar sin början. Det blir en hemmakväll som ska bjuda på thaimat, stjärnor på is och onyttigheter.

Imorgon ska jag klippa Christian klockan 9!! HUH vad tidigt, men vad gör man inte för trogna kunder. Jag ska få en festsminkning och ögonbrynsplock som gentjänst som jag får "plocka ut" när jag vill, det blir förmodligen i samband med 18-årsdagen, yey! Det ser jag fram emot!


puss!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0