bop bop bop, bop to the top.

Jag kan inte säga M, så snuvig är jag. Kul. Imorgon är det 2 försteällningar och då ska jag sjunga gimmie gimmie gimmie som är den första och sista låten, plus dancing queen och waterloo. Haha, tänk och sjunga M när man är snuvig, det låter som B. Gibbie gibbie gibbie a ban after bidnight, höhö. Vi får se hur det går.

Det är dags för körlektion i morgon igen klockan 13 och på fredag 7,20. Den blir rolig!? Vem fan har reaktionsförmåga klockan 7.20 på morgonen? Fast Andreas sa ju att jag hade riktigt bra reflerxer klockan 13 så jag kanske kan vara någorlunda klockan 7.20.

Nu ska jag tvätta bort mitt partysmink som får mig att glittra på scen och sen ska jag kolla på tv och käka sånt som körledare Kaja sa åt oss att absolut inte äta, men hallå? Min heliga onsdag... eller mitt heliga liv?

puss!


Kommentarer
Postat av: Andrine

Haha, jag kunde inte låta bli att skratta. Men du får lycka till & krya på dig :)

2008-11-19 @ 21:15:53
URL: http://aaas.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0