full tank.

Jag passade på att övningsköra ännu mer så det blev till att skjutsa Malin till Helgen, handa på Specce och mamma lärde mig att tanka. Nu är jag en hejare på att tanka, jag menar det är ju såå svårt. Träffade Kajsabajsa på Specce och vi har nu bestämt att jag ska färga och klippa henne på onsdagkväll:)  Snart börjar Stjärnor på is och jag ska passa på att tvätta bort sminket innan så det är gjort. Ska också hänga in alla kläder i garderoben så jag slipper det i morgon.

Imorgon ska jag också försöka plugga lite småföretagande eftersom jag ligger efter och läraren vägrar inse att jag inte hänger med för 5 öre. Eftersom mina skills i matte inte är sådär sjuhelvetes bra så lyckas jag inte så bra i denna kurs. Fick dock VG på föregående prov men nu är det nya kapitel och vi går igenom typ ett kapitel per lektion och så ska man göra alla uppgifter hemma på det kapitlet till nästa gång plus läsa igenom kapitlet efter. Jag blir så trött men ska försöka lite imorgon.

puss!

Kommentarer
Postat av: aaas.blogg.se

Lång historia, faktiskt.

Tu med sötis!<3

2008-11-08 @ 20:07:53
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: cassandra

sv: på johnbauer gymnasiet

2008-11-08 @ 21:31:43
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0