in your face.

När småföretagandekursen började var jag inte där. Nej, jag satt i korridoren vid ett bord och pluggade, småföretagande. Jag läste igenom nästa kaiptel och gjorde alla uppgifter som klassen inte ens börjat med, som Peter inte gett någon läxa i, IN YOUR FACE Peter! Jag hatar dig, du är dålig, som fan.

När jag sitter där och pluggar kommer Peter förbi:
Peter: Sitter du här?
Ida: Ja, jag pluggar bättre här.
Peter: Jaha vad konstigt.
Ida: Vadå konstigt, jag pluggar bättre här och förstår mer?
Peter: Jaha ja ja satte upp dig på frånvaro (vandrar iväg)


När Peter kommer tillbaka till klassrummet har han sagt att det är konstigt för jag sitter och pluggar till något prov där ute (Hört av Amanda). Men är han idiot eller? Jag pluggade ju på småföretagandet och ligger jävligt mycket före nu!?

Jag skiter blanka fan i om jag får frånvaro, det är kunskapen som man får betyg på och om jag lär mig mer när jag pluggar själv och med mamma istället för att lyssna på hans jävla genomgångar som iallafall havererar så är det till min fördel.

In your face!

Kommentarer
Postat av: josefin

men vilken idiot!!!

2008-11-13 @ 16:27:22
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Sara

YOU GO IDA! hata, hata, hata peter hitt-fucking-ritch!

2008-11-13 @ 21:48:16
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0