inför vad som komma skall.

Nu blir det att sussa, är sjukt trött. Christian kommer klockan 9 i morgon och efter det hoppas jag att jag känner för att plugga småföretagande för jag tänkte ta tag i saken och bli en baddare på ämnet i protest. Sen har jag lukasevangeliget på talbok som jag kan lyssna på också. Det låter väldigt överambitiöst-pluggit men vi har det i religionen och det finns en historia bakom varför mamma beställde den så, det är inte så att jag önskat mig den länge?

Det står friståendeträning på schemat klockan 18 också.

Det ser ut att bli en bra söndag, klippning, pluggning, träning.
puss!

Kommentarer
Postat av: Cassandra

sv: hehe jo de finns de, i sthlm

2008-11-09 @ 09:01:44
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0