inga konstigheter.

När man är ledig ska man fira sin ledighet med något man tycker om. Till exempel chips, choklad, godis, popcorn, you name it. Då äter man för att man firar sin ledighet. Det är väl inga konstigheter? Tänkte väl.

När man jobbar hårt i skolan och går upp tidigt och kommer hem sent unnar man sig något man tycker om. Till exempel chips, choklad, godis, popcorn, you name it. Då äter man för att man är värd det efter dagens slit. Inga konstigheter? Tänkte väl.

Detta betyder att jag alltid kan unna mig saker. När jag är ledig unnar jag mig för att fira, och när jag är i skolan unnar jag min ambitiösa själ. Ack vad jag är smart, riktigt klyftig har jag hört.



Kommentarer
Postat av: JeniLita

hej nä men va glad jag blir!! det värmer!

jag skrev om ett inlägg om det runt den 20-23 oktober.. men inte lätt att hitta:) för att göra en lång historia kort så vittnade ja i en rättegång för att skydda en kompis,. men dom trode inte min historia så jag blev dömd för mened.. det är naär man ljuger under ed.. Lägsta straffet för det är 4 månaders fängelse:( men glad att ja ansökte om baojan o fick den! FIn blogg och va Söt du är! Ha en fortsatt bra dag:)

2008-11-04 @ 12:30:44
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: aaas.blogg.se

Taccckk! ;D

Men hur mycket jag än vill kommer jag aldrig upp till din nivå när det gäller skrivande ;K

2008-11-04 @ 14:34:20
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: JeniLita

O tack va gullig du är! ha en grym kväll ! du ska väl se desperate H? kram

2008-11-04 @ 20:19:35
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Mårten

haha din hjärna verkar fungera precis som min när det gäller såna tankar :) och när saker går riktigt dåligt måste man ju trösta med godis, och när saker går bra måste man ju självklart fira också :P

och när det är nåt mittemellan måste man ju helt enkelt svulla ändå, eftersom man börjar bli sockerberoende vid det här laget haha :D

2008-11-04 @ 21:14:36

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0