klockrent.

Hemma från Ullared och jag är stolt över mitt kritiska tänkande. Jag handlade bara upp drygt 500 kronor. Yey! Jag köpte nytt påslakan, jättefint faktiskt. Och sånt här överdrag till själva resårsängen, ett svart. Mycket fint. Sen köpte jag curler som jag satte i på mig själv igår så nu ser jag ut som... marilyn monroe eller nåt. Sött, mycket. Godis köpte jag också, kunde verkligen inte hålla band på mig, men gott är det så vad gör man...?

Snart ska vi skjutsa hem min syster till Linköping och så ska vi till Media Markt för jag ska titta på ny mobil. Haha, det var riktigt roligt igår när sånna här försäljare stog utanför och snackade om mobiler och sånt och började prata med oss och frågade vad jag hade för mobil och om jag hade abonnemang.

Försäljare: Då får du någon av de här mobilerna gratis, vilken tycker du är snyggast? Den vita eller blå?
Ida: Jag tycker båda är fula.
Försäljare: Eh.. jaha ehm men vilken vill du ha då?
Ida: Jag vill ha en svart, och en annan modell.

nu har jag kokat ägg, som jag ska äta. puss!

Kommentarer
Postat av: rebecca

jag är i behov av hårfärgning snart kan jag lova! när har du tid? ;)

2008-11-16 @ 11:51:33
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/
Postat av: josefin

Sugen på lite ny musik i högtalarna? Spana in min blogg där jag säljer min skiva för ett mycket bra pris!

2008-11-16 @ 15:52:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: andrine

Härligt med ullared! Länge sen jag var där :)

2008-11-16 @ 22:38:34
URL: http://aaas.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0