living my life.

Ny dag, nya tag. Det blir till att ta tåget mot Norrköping där den sista föreställningen är. Jag tänkte dagen till ära anstränga mig och fixa mitt hår riktigt snyggt, resultatet återstår att se. Jag tänkte också köra på körledarens favoritbarns teknik att skippa glittret, vara helsvart. Måste ju prova eftersom det verkar fungera för henne. Bara det att jag kommer fortfarande glänsa och glittra utan glitter. Mmm...

Jag tänkte lägga upp slutresultatet när jag är done, så får ni se hur snygg jag är!
De nya skorna åker såklart på denna dag också, som pricken över i:et!

Håll ut, snart får ni se snygga mig!

Kommentarer
Postat av: Mårten

haha du är lite butter över det där med favvisbarnet ;D

2008-11-29 @ 19:19:06

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0