onsdagsbestyr.

Dagen började med att sy kläderna till utställningen i helgen. Eller... Sara sydde, jag satt på ett bord och vågade inte säga till Sara att jag var rätt skillad på resår-grejs, Philip och Amanda fixade med ståltrådar och Tina satt och såg ganska engagerad ut. Tillslut fixade jag lite ståltrådar så jag i alla fall kunde bidra med något. Jag är rätt oduglig när det gäller tyg och logiskt tänkande, nåväl. Kläderna blev grymma och nu är i princip allt klart. Smink ska hämtas på face, rökmaskinen ska hämtas, sen är det klrart. Synd att jag inte kan va med i helgen, jag vill också ha snyggt smink och färglada lösögonfransar, nåväl!

Hemkommen är jag och ska sätta igång att packa inför imorgon. Ska sova i Norrköping hos min faster med familj. Ska bli trevligt. Ska träna gesällfrisyrer på fredag då de följer med till skolan, snällt.

Min sönderstressade och trötta själ ska sedan försöka sova, men det kommer väl vara omöjligt antar jag.

"Brudar, brudar, brudar"
puss!


Kommentarer
Postat av: Amanda

"alla gillar brudar" ;> och du, några djupa andetag så lugnar det nog ner sig. allt går i vågor. see ya tomorrow!

2008-11-12 @ 19:50:42
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0