the end of the day.

Det var så sjukt roligt idag på föreställningarna. Jag sjöng gimmie gimmie gimme som är den första och sista låten och det var så grymt kul och jag fick jättemånga fina kommentarer efteråt om att jag va skitbra! Sånt är störtskönt att höra. Tydligen blev orkesterledaren helt positivt chockad när jag gjorde min egen grej av låten, aaah! Den satt som en smäck, synd att jag inte ska köra den mer.

Förresten, när jag, Mårten och Jonte gick till Mc Donalds satt de massa barn som varit på föreställningen, typ mellanstadie och alla typ halvt ropade att vi va jättebra. Haha, sen så glodde alla under vår mc donaldsvistelse.

Körlektionen gick bra och jag startade i gatsubergsbacken i denna halka. Japp! Det gick braa också, se på fan! Imorgon klockan 7.20 är det dags för lektion igen men jag förvarnade Andreas om att jag inte kommer vara lika party som jag var idag med tanke på allt glittrigt smink och scenkläder jag hade idag, han försod^^

Jag hoppas att min dag kommer fortsätta i samma rikting på träningen, för i helgen är det tävling!
/ En ännu mer insnöad hund som dock gnäller av lycka

här var jag också glad!

Kommentarer
Postat av: elin e

ska inte du sjunga gimmegimmegimme den 28 o 29 också ? :O den är bara rolig o dansa till när du sjunger o det tycker hela dansklassen, haha

2008-11-21 @ 13:39:11

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0