livet är hårt.

• Jag har precis skickat efter ett silverschampo från bellme.se. Första gången jag ger sidan en chans, men va fan de var ju som hittat. Vilken tur att jag är i behov av ett nytt.

•  Det var väl det mest intressanta jag fått ut av dagen. Ska fortsätta med att packa ihop skolväskan inför imorgon, som man gjorde när man gick i 3an och trodde man hade läxor upp över öronen. Jag är fett arg på min österikiska lärare i småföretagande. Han förstår ingenting och är en sån person som jag kommer stå och böla framför när jag egentligen bara vill få honom och förstå. Det är hårt, livet.

•  Imorgon har vi IV-val vilket ungefär betyder ett extra kundpass och alltså mer frisörlektioner i veckan. Jag har kundpass imorgon vilket betyder att man måste se fräsch ut. Det hade jag inte räknat med men som tur är har man ju den där naturliga skönheten så jag lika gärna kan kliva upp att förändra a thing. Kul, livet är hårt.

•  Direkt när jag sätter min fot i Katrineholm imorgon efter skolan måste jag skynda mig till hallen för att mina barns träning börjar. Mitt tåg kommer in 16.58 och barnens träning börjar 17... tror ni jag hinner? Egentligen har vi helt random ändrat schemat så vi slutar 16.45 men jag känner att det blir lite för stressigt med tid så därflr tänker jag i protest lämna skolan så jag hinner med 16.30-tåget, det är ett måste. Stressigt... men livet är hårt.

hej då.


Kommentarer
Postat av: josefin

- livet är hårt, sa bonden.

- grymt grymt, sa grisen.

2008-11-24 @ 19:31:52
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: mårten

haha den va rolig josefin xD

2008-11-24 @ 21:12:35

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0