fredag hela dagen.

Körlektionen 7.20 gick bra och det blev till att köra med Reid idag då Andreas fått förhinder. Det gick ju lika bra det! Pluggade trafikteori efteråt och nu sitter jag här, trött och eländig. Snorig och hostig, skoj, oj så skoj. Har pratat med Elin en bra stund i telefon. Hon är på väg till Saco-mässan. Trevligt trevligt. Nu har vi lagt på och jag är ensam och övergiven all over again. Rätt skönt kan tyckas, och jag håller med och vidtar inga specifika åtgärder.

Jag planerar dagen som sådan:
Plocka undan i mitt rum.
Färga Rebecca och Lotta 14.00
Äta middag med Mamma.
Ta det dölugnt.


Först ska jag lägga mig i min säng och slumra ett par minuter.
puss!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0