we just do it.

Dagen till ära gratulerar jag min kära syster eftersom hon idag blir lika gammal som jag. Dock kommer detta inte hålla  sig eftersom jag om exakt en månad kliver in i världen som 18-åring. Jag har ju höga förväntningar med tanke på hur roligt alla mina 18-åriga vänner verkar ha de.

Nåväl, körsången idag gick ju bra. Dock undrar jag när trumpetdamens nerver ska släppa eftersom hon nu gjort mig döv med hennes opassande toner. Men vi får hoppas att nerverna släppt om tre veckor, det skulle liksom underlätta. Ibbe var inte där idag heller så Mårten körde hans plats och det gick kanon. Vi fick ju såklart inte köra vår egentlige solosång som är Waterloo, den verkar undvika oss. Vi får väl se om torsdagen kan ge bättre resultat. Då blir det också förträning hemma hos Mårten innan, jag ska till Åby, däni! Jag ska ta buss 436 mot Hultsbruk klockan 14.20, jag lär mig!

Jag har gjort klar svenskan och skickat den till Philip, ack vad jag är bra. Imorgon är jag så bra så jag är ledig. Det är inte många som är de? Jag vill på tal om popcorn tillägna ett litet lycka till till tränare Lotta som ska opereras i handen i morgon. Hennes sena i tummen är helt av så man kan dra tummen lite hursomhelst, lite klatchigt. Jag menar, att hon körde fristående med den gipsad i söndags tycker jag är en merit. Lycka till Lottapotta!

Nej, nu ska jag hämta lite isvatten ur my loved one, kylskåpet, och sen ska jag ta mig en näve chips, en rad choklad och titta på urdåliga tv-program. Kanske till och med sätter på en Beck-film, bara för att få garva åt Gunvald, han är för skön.

Tjingeling pling plong!
/ Ida!

Bilder från Valfrid i helgen, jag har vitast hår, svårt att undgå.


Kommentarer
Postat av: josefin

hahaha "min syster som fyller år idag", haha jag tänkte vafaaan snackar hon om, jag fyller ju inte år idag, haha XD

2008-11-04 @ 06:47:10
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0