it takes a fool.

Provet gick som det skulle och nu är det över, fortfare än kvickt. Jag skiter i vad jag får för nu hoppas jag bara få tenta av den där jäkla svenskan och slippa en ny lärare igen. Jag är trött på svenska, jag tycker det var kul förut. Allt är förstört. Nåväl, jag skrev det man skulle och kommer få många poäng. Känns dock lika ovärt som igår.

Hade audition på körsången idag också. Kul kul. Vet inte hur det gick för ingen fick nån respons. Kan ju säga att mitt hatobjekt Waterloo gick helt okej men när förfrågan om Thank you for the music kom så ville jag ju bara sjunka genom jorden ungefär. Dock har jag hittat ett större hatobjekt än Waterloo... Ring Ring. Den sämsta låt någonsin.

Det här är en kortisvecka, men vem bryr sig?

/ Inget roar mig just nu, ingen annan bara duuuuuu ÅÅÅÅH RING RING!
[gärna med gäll pipig röst för att få den där extra finessen]


Kommentarer
Postat av: Elin

jag hoppas att det sista var till mig!!!!!!!!!!

2008-10-07 @ 07:41:44
URL: http://goddagelin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0