livet är fullt av oro.

Idag ska jag packa inför Göteborgsresan som snarast går av stapeln och sen ska jag hinna uträtta diverse makeovers.

Carros mamma ska bli klippt och slingad. Jag har själv fått bestämma färgerna och jag har valt koppriga och violetta slingor och om jag kommer ihåg ska jag fotografera resultatet så ni får se mitt ambitiösa verk. I eftermiddag kommer Malin som ska få sig en toppklippning.

Jag har nu drömt för andra gången i rad att jag har gjort gesällen. Jag har drömt hela dagen från början till slut, moment för moment, och så får vi ett papper i slutet med hur många moment man klarade. Jag blir mer och mer osäker på mig själv och såklart vaknar jag precis när jag tar emot pappret. Alltså seriöst, jag blir stressad av sånt här. GAAAH!

Nu måste jag fixa mig och packa! Ciao, P U S S '

Kommentarer
Postat av: Josefin

Det kommer gå så bra så min lilla idan:)

2008-10-09 @ 10:14:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0