living the life.

Idag blev det curler & clips på teknikpasset på frisör och jag gjorde ett helt huvud med clipslockar och det blev faktiskt riktigt snyggt. Inte direkt modernt men sen när var gesällprovet modernt? Nu vet jag hur man gör vilket jag är glad över. Jag blev idag också väldigt trött på min stamkund som jag inte hade idag. Hon var skittjurig för att hon inte skulle få ha mig som frisör idag. Alltså jag orkar inte med den gulhåriga bitterfittan... Nej men, hon menar bara väl men jag menar... Pust... Sen hjälpte det inte när Granis kommer och besserwissar över förslag på ny firsyr eftersom jag försökt varje gång men min envisa gulhåriga pagefitta vägrar ge med sig. Så står Granis där och predikar för mig om hur hon har lärt sig, talk to the hand snurrade runt i mitt huvud.

En sjukt rolig grej i skolan var när Malin hade snaggat Kjell och skulle smörja in hans huvud med nånting som han brukar ha, men jag och Hanna lurar malin och ger henne glansdroppar som hon börjar smeta in hans huvud med. Alltså gud vad vi garvade, och gud vad Kjells flint blänkte i solljuset. Jag dör ännu av garv. HAHA! Dock fick Frida tvätta Kjells huvud och för all framtid kommer Kjell ha ett öga på oss och dra ner våra betyg i kursen han ska ha med oss i sista perioden, vi bävar för den^^

Typiskt frisör:
- Har ni läst om Islam?
- Ja
- Har ni läst om Muslim också?
- Eh, ja alltså... Islam?
- Nej men Muslim?
... Ack... jag säger då det.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

HAHA! :D

2008-10-15 @ 22:47:53
URL: http://lillix.blogg.se/
Postat av: Carro

Hahahha! Va har ni gjort me stackars Kjell?? :D haha! Massa pussar te han:*

2008-10-17 @ 21:47:47
URL: http://milfens.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0