man ler lite.

Nu ska jag göra mig iordning lite, (dvs rätta till kjolen) innan mamma och jag åker ner till biografen för att se high school musical 3, och kom ihåg, det är kult. Nåväl, jag kan ju skylla på att jag gör det för popcornens skull.

Avvikelse - Jag kom ihåg en gång när jag var liten då jag ville ha någonting och mamma sa nej. Då sa jag att om jag fick det skulle jag lova att alltid sova direkt när hon sa till och jag lovade att ligga på rygg...? Vafan, spelar det någon roll eller? Ja, ibland känner jag mig lite som Maxine på träningen, så sött! ("En gång trängde sig en förra året, BUÄÄÄÄÄ:'O) Håhåjaja.

puss!

Kommentarer
Postat av: Aaaa'

Vad fin design du skaffat dig gummsan!:)<3

2008-10-29 @ 20:57:28
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Bbullshit

sv: Tack för ditt deltagande!

Kolla in imorgon i fall just din blogg blivit utvald

2008-10-30 @ 22:31:25
URL: http://bbullshit.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0