mmm.

Idag blev det tre klippningar och min belöning blev thai på hot basilika med min Elin. Vi tog våran bil ner så hon fick prova på den roliga ratten och jag tror det uppfyllde hennes förväntningar. Under eftermiddagen myste vi bara här hemma med bullar, isvatten och tv. En helskön lovdag kan man säga. Den avslutades med träning med de små liven som vi tillsammans nu har tränat i ett par månader och det börjar arta sig. Vi snackar utveckling.

Det var sista träningen innan tävlingen för vår del och den gick som alla andra sista träningar innan tävling. Käpp rätt åt helvete. Nej då, jag kanske överdriver men det jag vill få fram är att vi alltid är sega och opepp innan tävling men på tävlingsdagen verkar det arta sig ändå. Hoppas den traditionen håller i sig, vi har ett guld att försvara i trampett. Tar vi hem det på söndag får vi behålla vandringspokalen eftersom vi då vunnit 3 år i rad. Vi kommer ju garanterat gå och vinna tumbling i stället, bara för att liksom.

Nej nu börjar jag bli trött, låt mig bjuda mig själv på lite mer mmm... i livet. Hej sockerkick!


Kommentarer
Postat av: rebecca

ja man kan ju gå på fest också, istället för att komma överhuvudtaget ;)

2008-10-30 @ 22:52:14
URL: http://rebeccanilsson.webblogg.se/
Postat av: Aaaa'

Det förstår jag! ;D

2008-10-31 @ 08:27:20
URL: http://aaas.blogg.se/
Postat av: Sara

tjoo baby! jag vet inte än om jag kommer, det beror helt på vad det är för väder. är det halt och så vågar jag inte åka.. jag har ju trots allt bara haft körkortet i 5 dar. så håll tummarna för fint väder, då kommer jag! :)

2008-10-31 @ 09:19:08
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0