psycho.

Såklart som fan att jag får 61/70 på teoriprovet när nätverket är ur funktion och man inte kan logga in utan får köra på en grundinlogg? Såklart som fan. Det kommer ju garanterat inte gå lika bra nästa gång eftersom jag är ett praktexempel på en ytinlärd liten flicka. Nåväl...

Det är tävling i helgen så nu tränas det på tävlingsvarv på träningen. Idag var det en bra träning för vårt lag plockade varken fram eller bort, det gjorde ett annat lag. Man tackar för det för döskönt var det. Vi tränar inför Valfrid också, en tävling som också avgörs på söndag där man ska dansa eller på något sätt showa så vi ska köra vårat nya fristående och klä ut oss till psychon. Svartklädda, touperat hår, vita i ansiktet och såklart lite blod också. Vi ska släpa varandra in och i slutet faller jag ihop när de andra kör slutposen. Kom och kolla, det kan bli läckert!

Nu har jag lagt upp min nyaste låten "Valentine's day" och min version av "Imagine" på myspace (här!). Lite nytt kan ju alltid piffa upp tillvaron... eller nåt.  

puss!

friståendeförträning i umeå <3


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0