so what.

Idag var det egen hårvård i skolan och jag färgade håret mörkbrunt med röda slingor. Hahaha ni skulle må då va? Ohnej jag blekte bara utväxten och hade i silverschampo 3 gånger, det var lagom avancerat.

Jag klippte Donnan också. Jag blev så glad för jag skämtade om att jag skulle klippa en "baaom-lugg" på henne och så sa hon ja! Så det blev en "baaom-lugg" så nu är hon en riktigt donna. Dock skulle jag vilja se henne i en mustigt mörk chokladbrun men det blir nästa månad^^

Nu är skolveckan slut så kvällens planer blir som sådana:
- lägga in bilder från kameran
- tvätta bort sminket
- äta
- fixa till imorgon
- poppa popcorn
- se på tv/film
- sova

Riktigt bra och konkreta planer, känner nästan för att göra en bock-lista men naej, riktigt så långt kan jag inte sträcka mig.

P U S S '

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! ja för east fm kan ju inte spela de låtarna fler gånger varje dag liksom x)

2008-10-08 @ 18:50:54
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0