uträttning.

- Under dagen har vi fixat det mesta till bröllopsmässan i helgen och har uppgjort schema till alla modellerna och vi måste infinna oss klockan 5 på morgonen båda dagarna. Tacka gudarna för det är lov nästa vecka.

- Jag har också pratat med Jessica som nu ska vara min modell på klassisk dam+ uppbyggnadsfön på gesällen och om det blir ljusarefärgning ska hon vara det med. En sten som lättade från axlarna där ja, tack.

- Jag har ordnat upp så min morgondag är ledig så jag endast behöver lösa svenskarbetet om Upplysningen om Jonathan Swift men det kan också göras på höstlovet, dock vore det skönt att ha det ur vägen, men tacka gudarna för tisdagsledighet.

- Jag har pratat med min saknade vän Elin och vi har bestämt en fika/frukost på fredagmorgon då vi ska vara sådär lagom vuxna som i Denise Rudbergs böcker där de äter frukost och sen går och tränar. Elin ska dock till skolan men jag tänkte var duktigt att "komma igång" med gymmandet så mycket jag hinner nu. Det är ju inte direkt så att jag har luckor precis men nu är det ju lov också så något ska man väl uträtta.

- Jag ska nu tvätta bort sminket, hoppa i myskläder, äta middag och sen åka till Eskilstuna och hämta min syster som är där och spela in 3 låtar med bandet som spelade på "Svensktoppen nästa"-tävlingen i somras.

/ Ida Plantin

Kommentarer
Postat av: Linda

fin outfit :D

2008-10-23 @ 12:45:55
URL: http://undergroound.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0