bitter, kanske ledsen.

jag får inte träna. jag satte därför på mig tighta cheap monday-jeans och vandrade ner till träningen för att jag inte skulle kunna utöva de rörelser min rygg inte klarar av. jag kan väl säga att det visst går att utföra dessa rörelser, med cheap monday-jeans på, tyvärr. detta resulterar i att jag har väldigt ont i ryggen vilket gör mig lite sådär smått lagom deprimerad. söker ett bättre ord för känslan... bitter... nja jag vet inte. ledsen kanske, det kanske ledsen jag är. det resulterar i att jag unnar mig massa saker som man inte ska unna sig då man inte tränar regelbundet. jag har inte tränat sen den 19 augusti, vet ni hur sjukt länge det är för mig. nej nu ska jag sluta analysera för snart kommer tårarna...


Kommentarer
Postat av: Josefin

hälsa alla.

2008-09-06 @ 12:29:28
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0