bu eller bä.

igår åkte jag ner på träningen för att träna lite styrka och stretcha. stretchingen gick ganska bra men när jag skulle köra rugglyft som jag fått rekommenderat så fick jag bajsont och har nu ont i ryggen... men bläää.

ska nu åka till skolan eftersom jag itne har någon praktik. där ska jag avfärga mamma och färga henne. 

nej det va de jag hade att erbjuda, ursäkta men jag är så trött så jag varken är si eller så, bu eller bä.


p.s vi gjorde ett stresstest itågr i skolan och jag var en av de som hade den högsta poängen... bajs på de med ungefär. fast de var ju ingen nyhet att man är stressad och allt sånt där...men att man va såå stressad...

P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0