frustration.

dagen har i sin helhet varit ganska dålig. käpp rätt åt skogen kan man säga. jag var helt oengagerad på gesällträningen och mina fingrar ville varken rulla permanent eller föna. jag var irriterad och elak mot mina klasskompisar men såklart vet de att jag älskar dem ändå. jag missade bussen hem med en minut vilket gjorde att jag fick vänta i 34 minuter till. de ringde från en salong jag väntade svar på och det gick tyvärr inte heller sådet känns som att jag skulle kunna dragit täcket över huvudet i morse och skippat allt.

[här ska det stå en text över hur irriterad jag är vöer en text i ett mail från staffan som hjälper oss med aktivitetsdagen men eftersom dator muppar sig så försvann texten vilket gör min dag ännu mer meningslös. texten i mailet som jag blev upprörd över lyder "du måste ha framförhållning". om han bara visste vad jag gör. om han bara visste...]

frustrerad, arg, ledsen, besviken. jag måste ringa elin <3
/ ida utan framförhållning

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det blev en rätt så trevlig busstur trodts allt och så hoppas vi på tågen nästa vecka :) imorgon blir kanske en bättre dag ^^

2008-09-15 @ 20:14:50
URL: http://amandalindh.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0