part.

part one - sjukgymnasten
besöker började med att jag fick ligga på värmedyna vilket var väldigt skönt. jag trodde då att jag skulle slippa sträckbänken" men nehedå, fastspänd blev jag och när han hade gått och sagt att jag skulle ligga i 12-13 minuter grät jag en skvätt av smärta och obehag, fast det vet han inte om, värsta lipsillen^^.

part two - jobb
lotta kom över för att snygga till utväxten och få en lugg eftersom hon ska på middag med kungen, man måste ju vara tjusig då såklart. det blev lyckat och vi fick också ett datum inbokat för vilstavisit för att träna mixfristående. dock måste jag ta det lugnt för jag får ännu inte träna.

part three - övningskörning
jag, malin och stefan åkte bort molt bilbesiktningen och övningskörde. mina skillade kunskaper i start-i-backe höll i sig och jag körde till och med i 3:an idag. framsteg^^. jag lärde mig också motorbroms vilket var lite komplicerat i början, haha men det gick bra sedan. malin har idag utfört sin första parkering. haha, vi var nära att fotografera tillfället då det skulle sett roligt ut i albumet. 1/3 av bilen innanför linjerna, bra jobbat mallaball, love you for it ;)

part four - kvällsaktiviteter
nu ska jag gå och duscha så snabbt jag kan, sen ska jag lägga fram kläder och sedan poppa popcorn eftersom det var slut igår. jag ska sedan spendera tid framför tv:n eller en film, för ser ni bussen går inte förrän 9 imorgon och jag får skjuts av my som ändå ska skjutsa malin, så jag blir hämtad 08.45 vilket betyderf att jag bara behöver gå upp strax innan 8. detta kommer äskert ändå betyda att jag somnar halvtio ändå, jag har blivit så kvällstrött x)

P U S S '


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0