pluggishäst.

jag och amanda skämde bort oss själva med chicken kebab efter dagens enda lektion ( i allafall för min del) vad gör man när klockan är 11 och bussen går 12? precis, käkar en trea med pomme på chicken med vid&röd sås?

nu är jag hemma och funderar på att göra läxan i företagsekonomin som ska vara inne på torsdag. lutar åt det. sen ska jag plocka fram blondering och andra nödvändigheter tills lotta kommer och ska bli slingad.

typ 14.10 cyklar jag till sjukgymnasten. är ganska nervös. jag vill inte ligga i den där sträckapparaten. det gör ont och är obehagligt och man blir helt öm efteråt. men men, jag får inte glömma att fråga om träning och ifall vi ska röntga.. kommer ju garanterat glömma.

nej nu måste jag plugga, P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0