on and on.

1. Tre namn jag lyssnar till: ida, plattan, plantin.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: att jag är ambitiös, kreativ och sprallig.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: att jag är blyg, lat och oteoretisk.
4. Detta är jag rädd för: jag är rädd för välidgt mycket.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, kärlek och roligheter.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: vicka på öronen, busvissla och sluta att vicka på tårna.
7. Detta tycker jag om att göra: träna truppgymnastik, sjunga och frissera.
8. Detta vill jag göra just nu: träna...
9. Bästa känslan: när allt går som man vill.
10. Värsta känslan: när allt verkar gå precis som man inte vill.
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: det ska vara en social kille med humor sörrni.
12. Är du kär just nu? nehej du.
13. Vill du gifta dig? jaha du.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: massa massa mera.
15. Min käraste ägodel: vänner och familj.
16. Något jag vill ha i present: ett silverhalsband med en sax & kam på.
17. Detta har jag på mig just nu: jeans, oversize tröja, sjal.
18. Favoritkläder: herregud, massor.
19. Favoritdjur: en stillsam hund som vill leka när jag vill, han ska heta kungen... om han finns därute.
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: en salig blandning beroende på humör.
21. Favoritlåt just nu: cobrastyle - robyn
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligaste är frisör, tråkigaste är företagsekonomi!
23. Stjärntecken: skytte
24. En bok jag älskar: "väninnan"
25. En film jag älskar: kan inte välja av alla sjukt bra filmer.
26. Tv-program jag gillar: vem kan slå filip & fredrik, top model, house, medium.
27. Favoritdoft: vaniljdoft :)
28. Detta äter jag gärna: mat, godis, grönsaker och dipp, chips, popcorn... allt ätbart?
29. Dricker helst: isvatten!
30. Favoritgodis: beror helt på!
31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand, sydafrika, bali, brasilien, new york.
32. Färg på mina ögon: ljusblååå.
33. Min längd: 1,73
34. Jag tror på: livet.
35. Jag spelar: dum när jag inte orkar tänka efter.
36. Person jag beundrar: mamma.
37. Så här bor jag: hus i rad.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga vad jag vet.
39. Det här tänder mig: dä du!
40. Det här gör mig avtänd: ganska mycket när jag tänker efter.
41. Favoritfärg: GRÅ GRÅ GRÅÅ! rött är också fint :)
42. Favoritcitat:  man kan inte välja ett.
43. En hemlighet jag vet: vet inte du.
44. Bästa present jag fått: cykeln på 13-årsdagen... haha skojja! haha vet inte.
45. Senast köpta skiva: öhm... köper inte skivor.. jag la.. jag lyssnar inte på musik!!!!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ögonen kanske, eller va fan helheten är rätt tjusig.
47. Den kollar jag efter först när ja loggar in på msn: hm, inget speciellt tror jag.
48. Udda förmåga/egenskap: kan prata/sjunga med stängd mun...
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en fjäril eller en hund.
50. Vad lyssnar du på just nu? stopp - veronica maggio.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: färgat mamma, klippa filippa, städa mitt rum.
52. Var är dina föräldrar födda?: i sverige.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: öhm.. jag rör inte sånt^^.
54. Vilken är din favoritrestaurang? hot basilika och coffee house.
55. När badade du i en pool senast?: minns inte.. thailand? :S
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: oh yes!
57. Hur många barn vill du ha?: en bortskämd jävel. haha men jag vet inte, sånt som märks!
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: kanske sån där riktigt klatchig pop.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: nej det har jag nog inte.
60. Vad har du för TV-kanaler?: typ alla utom canal+-kanalerna på mitt rum.
61. Har du åkt moped någon gång?: jo man tigger ju skjuts av pw.
62. Har du busringt någon gång?: joodå.
63. Har du fått felparkeringsböter?: naej.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: never, "höghöjdsrädd"
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: thailand.
66. Har du en egen trädgård?: egen? haha det är min familjs.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: öhm... bamse?
68. Kan du alla orden i nationalsången?: jaadå.
69. Badkar eller duschkabin? dusch?
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? nån beck :)
71. Favoritpizza?: al tonno.
72. Chips eller popcorn?: popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: haha nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: hehe nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice?: äpple tror jag.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: chicken kebab med philip, tragiskt nog åt bara jagxD
78. Favoritchoklad?: med nötter i:)
79. När röstade du senast?: på mentorsrådet för någon vecka sedan.
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för? en jävligt dum fråga.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: inte själv, men med laget <3
82. Är du duktig på matlagning?: när folk låter mig göra det och inte är i vägen.
83. Klarar du att tanka själv?: vad fan ska jag tanka?
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve? nej men har varit bra sugen^^
85. Pepsi eller Coca Cola?: coca cola.
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: haha nej.
87. Vad var det senaste du handlade?: färg och inpackning på montlé.
88. Har du kräkts offentligt?  aldrig offentligt.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? true love.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: inte kärlek, förälskelse.
91. Har du ringt något betalnummer?: va?
92. Kan man vara vän med sitt ex?: ja det tror jag, kanske inte i den här åldern, men i framtiden.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: har aldrig besökt någon på sjukan faktiskt..
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: ja, brunt hår som stod rätt upp tills de la sig till en trivsam frisyr.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: ett töntigt från 2003 som folk fortfarande går påx)
96. Vad har du i din väska?: mobil, hörlurar, lypsyl, nycklar, pennor, kalender, plånbok, tågkort.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? käkar popcorn xO
98.Antal personer du kan lita till 100 på?  ett par stycken...
99. Var hittade du den här listan?: rebeccas blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: de som har tråkigt.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0