we made it.

jag har under dagen hunnit med allt jag planerat.
♦ jag började med att skriva ut bilderna till porjektarbetet och klistrade in dem i loggboken plus lite andra småsaker, jag skrev också loggbok från träningen igår.
♦ jag skrev också rent lite svenska om shakespeare och skrev ut ett extra till sara som hon ska få i morgon.
♦ jag plockade också undan i mitt rum och hängde in kläder och la fram kläder till i morgon, samt packade väskan.
♦ jag hoppade sedan in i duschen ochfixade sedan iordning mig innan jag käkade lunch.
♦15.30 är det sjukgymnasten som gäller och sedan ska vi åka och köpa en spegel till klipprummet och sedan ska vi nog övningsköra lite. ska förmodligen ha körlektion snarast framöver.
♦17.00 är det första träningen med "mina nya barn" födda 99-00. det blir ingen träning för min del även om sjukgymnasten säga att jag får. kommer ju säkerligen få ligga i sträckmaskinen och då kommer jag vara öm:/


P U S S '

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0