intressant hörrni.

Nu vet jag inte riktigt vad jag gör egentligen. Det började med att jag skulle klippa min syster... uppklippt. Sen så sket vi i det och tänkta att det blir bättre med så mycket jämnlångt som det går.. Sen tänkte vi att vi skulle göra folieslingor också... sen tänkte jag att vafan vi helbleker skiten och försöker få det så ljust som möjligt och dränker't med silverschampo sen... jag menar vad kan gå fel? Rätt mycket faktiskt... men, jag vet inte riktigt vad jag fick för infall, någon slags rymning från verklighetens gesällstress och låtsas som att jag har allt tid i värdlen att fixa ett helblonderat hår som faller sönder? Woho!

Jaha, nej jag återkommer väl om resultatet... intressant.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0