jag vill ha fredag idag.

Imorgon drar jag till skolan för att gesällträna. Det blir till att rulla permanent på mamma och sen färga hennes hår så hon ser representabel ut. Måste säkerligen färga en gång till innan gesällen, utväxt är ju ingen hit direkt. Ska också köpa färg till Rebecca på Montlé då jag ska klippa och färga henne klockan fyra imorgon. I Norrköping ska jag också leta efter tyg till studentklänningen. Beige/cremevit eller rosa linnetyg ska det vara!

Efter jag färgat Rebecca ser det ut som att mina planer spatserar mot Vingåker för att träffa Linus. Ska kolla och faktiskt klappa deras djur, gå skogspromenad och laga mat. Det låter i alla fall som en alldeles ypperlig fredagskväll i mina öron!

Det är morgondagens planer än så länge, saker och ting kan ju ändras=)
'puss!


random pic, random girl.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0