love love love.

Alltså detta kräver ett alldeles eget unikt inlägg... JAG HAR FUNNIT MITT BORTAPPADE DIOR-LÄPPGLANS! Ja vet, det är helt sjukt! Jag är så lycklig alltså. Vet inte om jag är lycklig för att det är så bra, eller för att det inte känns som jag slösat bort min förmögenhet på ett borttappat läppglans. Nu ska jag återigen starta en 15-dagars kur av detta lip maximixer även fast det inte fungerar. Det hetter och ilar och sticks på läpparna när man har de på, det är så skojsigt!

JAG HAR FUNNIT DET! YEEY!


p.s det låg i en av alla väskor... som vanligt... men jag tycker jag letade ÖVERALLT... ^^

ida <3 sitt läppglans!

Kommentarer
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

vilken färg använder du på läpparna? :)

2009-04-30 @ 12:01:31
URL: http://hejcattis.blogg.se/
Postat av: C A T T I S . G U S T A F S S O N

okej trevligt :)

2009-04-30 @ 15:30:22
URL: http://hejcattis.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0