my way back home.

Idag har jag jobbat på salongen. Tränade på gesälluppsättningen och bytte hela frisyren. Känns dock mycket bättre och säkrare nu, vill fan inte ta några chansningar. Färgade och klippte Carro också. Efter mycket om och men blev det i alla fall riktigt snyggt. Dock har jag fruktansvärt ont i ryggen men det är väl nåt jag kommer få leva med, how fun!

När jag kom hem var jag skithungrig eftersom jag inte hann äta lunch på salongen. Jag stod ju för matlagningen här hemma idag och det blev verkligen utomordentligt gott. Har ätit 3 portioner chili con carne så nu är jag mätt som en plätt! Jag ska faktiskt ta och hoppa in i duschen nu, det är jag värd efter denna dag.

Linus har försökt få tag på mig hela dagen men busy som jag är gav jag fetingdissen^^ Skämtosido, de skulle grilla imorgon och typiskt nog har jag träning, skapligt synd! Some other time!

puss!



Kommentarer
Postat av: Mamma Åsa

Jädrar vad det var snyggt, stilrent

2009-04-06 @ 19:39:46

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0