old school.

Nationella är avklarat. Man fick inte gå förrän 10.20 men det blev ganska så perfekt. Var klar 10.15. Jag började först skriva om konsumtionsmakten men sen när jag insåg att jag babblade bort det la jag det på hyllan. Så jag skrev om kränkningar i media angående idol och juryn, och hur mycket man gör för att bli känd i dagens samhälle. Dock vet jag inte om det blev en webbartikel... det var bara allmänt jobbigt att räkna ord hela tiden, för den skulle va på 500-800 ord. Fick ihop 787 om jag räknade rätt vilket jag tror att jag inte gjorde, men då blir det lite färre som tur är. Om jag lyckats med en artikel tror jag det går bra, för det var det bästa nationella jag skrivit någon gång. Brukar bara skriva töntsaker... dock kanske man inte ska säga att det nog går bra, för då får man väl tillbaka det med ett litet vg längst bak. Usch ja, mycket snack om nationella.

Imorgon bestod dagen av att gå till kyrkan på påskvandring trots att vi redan läst kristendom och att detta inte kommer på nåt prov, vilket innebär att man inte betalar 2 tågbiljetter för den vistelsen? Sedan har vi mentorsråd, plus att vi skulle "leka" på arbetsmiljön, sa Yvonne. Onödig dag för att paya 200 spänn för!

Kommentarer
Postat av: Sara

Eh, folk hade träffat Marianne och hon hade sagt att den var inställd, påskvandringen alltså.. Så vi har alla ämnen vi ska ha :P

2009-04-01 @ 18:40:04
URL: http://soderlundsara.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0