om det inte var på låtsas.

Nu är jag hemma och ska försöka mig på att packa till imorgon. Då åker vi till Helsingborg och tävlar hela helgen. Tävlar i både dam och mix, så vi har två chanser som vi bara inte får sumpa! Det ska bli riktigt roligt. Älskar hela tävlingsatmosfären wtf.

Idag kom vi fram till att jag ska skriva och hålla ett tal innan vi springer ut den 11 juni. Skrev det på tåget och det är nästan så ma blir lite blöt i ögat alla redan. Tänk bara hur jag kommer böla alltså.. och när jag ska sjunga på avslutningen den 12 juni, seriöst.. kanske ska köra playback^^

Nu ska jag packa och lyssna på min favoritmusik (som jag btw måste trycka in i mobilen)

förberedelser inför tävlingen? O.o


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0