razzle dazzle them.

Kom precis på mig själv med att sitta och spegla mig. Inte nog med det är det studentmössan jag sitter och posar i. Jag måste säga att jag till och med ser riktigt bra ut. Jag är så glad att jag tog silvertext, det är så mycket mer jag än guld. Nu längtar jag tills 1 juni, eller nåväl, bara gesällen är förbi så kommer jag vara den lyckligaste i världen hur det än går. Jag kan inte mer än göra mitt bästa, och detta kanske innefattar att jag inte gör en perfekt vågfön just den dagen, det är något man får acceptera. Fy fan, jag ska ju ta studenten.

puss.


Kommentarer
Postat av: Philip

Hear hear! Efter geällen kommer vi vara kungar, prinsar och prinsessor! (inte drottningar, det låter så fult) Hur det än får - fyfan vad vi är bra! :-)

2009-04-22 @ 22:33:27
URL: http://philipfohlin.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0