the word is on your lips.

Vilken volleybollmatch! Sjukligt spännande! Låg liksom under med 2-0 i set och då kom pessimisten i mig fram och man kände att man kunde åka hem. Men de vände och vann. Helt sjukt! Usch, dock kan det inte vara hälsosamt att bli så nervös som man blir. Duktiga är dom i alla fall, det är ett som är säkert.

Nu ska jag packa ihop grejer till praktiken och lägga fram kläder. Sen ska jag tvätta bort sminket och krypa ner och kolla på film tror jag. Såklart ska jag förtära dipp & grönsaker till detta, mums!

Imorgon jobbar jag på salongen från 10-16 och när jag kommer hem är det jag som står för middagen i huset. Kors i taket! Jag är ingen direkt mästerkock men ett recept från högstadiet ska jag ge mig på, nämligen chili con carne! Det är faktiskt gott! Nej, nu ska jag ta tag i mitt liv^^ Ciao!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0