want it all.

Idag hade jag teoretiskt gesällprov och jag pluggade inte igår kväll, jag läste Mari Jungstedts nyaste deckare istället. Mer intressant. Tänkte att jag kunde plugga i bilen men det blev ju cirkus 5 minuter av det. Blev pterigen till att slukas ner i den spännande boken. Lunchrasten bestod också mest av deckarläsning. Det gjorde inget, jag klarade gesällen så nu är det bara 50% kvar... dock känns dessa 50% mer som 34750%...

Sitter och fingrar på studentklänningen. Ska till sömmerskan idag så jag har skrivit ut bilder, ritat själv och skrivit hur jag vill ha den. Får se om det blir som jag vill tillslut. Balklänningen måste också garanterat sys om lite. Dock är den inte alls som jag ville ha den i mina tankar, men det största problemet är att den är för stor.. jag var väl helt uppsvullen i Thailand när de mätte mig, höhö!

En rolig sak att se fram emot är faktiskt att jag och mamma ska till uppsala den23-24 maj och kolla på gymnastik SM. Det ska bli störtkul! AG, Trupp, Trampolin, everything! Fettkul!

Nej nu ska jag återigen uppslukas av Mari Jungstedts spännande bok, "den mörka ängeln". Adjö!

kul bild^^
anknytning till texten..?
bilden är tagen på gotland, där boken utspelar sig!?^^

Kommentarer
Postat av: g

hoppppas det går bra

2009-04-15 @ 16:20:15
Postat av: Mamma åsa

vi ska åka den 30-31 maj lilla gumman

2009-04-15 @ 16:29:44

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0