beautiful disaster.

Jag vaknade, såg mig själv i spegeln och började grina. Så glad var jag över min smurfliknande frisyr. Philip ringde och gav mig ett sprakande tips som jag genast satte händerna i. Det blev mycket bättre. Dock är jag nu en aning gul, men efter mamma kommer hem och får hjälpa till att jämna ut lite, så ska jag överdosera silverschampo så jag blir någorlunda normal och acceptabel. Tack!

Nej jag är inte töntig som gråter över mitt hår, jag är frisör, mitt hår är mitt liv, både privat och inom jobb. Det känns inte sådär fasligt roligt att börja jobba och se ut som en smurf? Det ger ju inte så bra intryck! Jag älskar mitt hår, så är det bara!

smurfhår!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågan är ju den om Smurfarna har hår överhuvud taget och i så fall om det är blått? För det första så har alla mössa så något hår syns inte. De ända som har hår är tjejsmurfen och hon är blond. Den andra som har hår (skägg) är gammelsmurfen och det är vitt. Så man kan nog tyvär inte säga att du har smurfhår...



;)

2009-08-25 @ 17:53:15
Postat av: Anonym

kommer du fixa hemsida för företaget? det är så kul med "frisörhemsidor" :) Lycka till med allt!

2009-08-25 @ 19:48:26
Postat av: sannie

Ha en fin kväll :)

2009-08-25 @ 20:15:54
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: ida

det finns under länkar, där heter länken till hemsidan "salongen", annars går du inte på www.sjalvfalletikatrineholm.blogg.se :)



2009-08-25 @ 20:30:33
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: josefin

du är fin i allt kära syster <3

2009-08-25 @ 22:20:18
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0