fire burning on the dancefloor.

Tänkte bara meddela att jag hör hur bullarna ropar på mig.
Därför tänker jag höra om det är något speciellt... ?

Imorgon tror jag kanske att jag ska färga håret. Eldrött!
Inte, haha skulle va kul va? De tycker jag inte sörrni.
Nej Malin ska köpa nån ljusarefärg. Får se.
Måste sluta bleka utväxten nu, för håret runt hårfästet går av.
Så hoppas hon hittar färgerna jag ville ha.
Nån askblond och sen en extra askig att ha över om de inte blir jämt.
Hoppas att hon kan ta och klippa mig också, det behövs.

Nej, nu skriker bullarna ihjäl sig där nere hör jag!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker du skriver jättebra =) Fina bilder också!

2009-08-28 @ 01:01:25
URL: http://emmaprickenoverlivet.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0