fire in freetown.

God afton mina vänner & bekanta och andra värdelösa människor... skämtosido. Tänkte bara meddela folket att jag imorgon vid 9 åker mot Linköping för att inta IKEA. Där ska jag inhandla 6 hyllor.. plus 2 mindre. Plus en speciell bänk man har vid kassan typ, plus lite annat smått och gott. Ska också stanna i Norrköping på montlé och inhandla de jag glömt köpa såsom, mousse, färgkarta, våg och permanentvätska och så vidare! Allt har med salongen att göra, och jag gillar't.

På kvällen intar jag Anna's place för middag och sen inflyttningsfest! Jag ser verkligen fram emot kalasigheterna och är taggad till tusen! Plus att jag liksom trivs i Annas lägenhet. Om hon misstänksamt skulle råka försvinna och familjen låter mig överta lägenheten, har jag verkligen ingenting med saken att göra!
PUSS!

jag liksom gillar bilden lite!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0