for mercy.

Hemkommen efter lite härligheter som faktiskt händer under Katrineholmsveckan.  KK-joggen som jag såklart inte sprang var som vanligt lagom underhållande. Fint väder gjorde det hela lättare och mycket roligare om ni frågar mig. Jag ska inte klaga på att Katrineholmsveckan är överskattad. När det inte händer något, klagar man för det, och när det händer något, klagar man på att det är överskattat eftersom det inte händer något mitt i händelsen!

Det blev en trevlig avslutning på kvällen i Öltältet med trevligt sällskap, ser frame mot resten av veckan!
Imorgon ska jag och lite tjejer käka i Stadsparken och sedan kalasa på, det ser jag fram emot.

PUSS !
p.s strips doppade i vaniljglass är INGEN hit!

Kommentarer
Postat av: Anna

PS. Strips doppade i vaniljglass är en riktig höjdare! DS. :)

2009-08-06 @ 08:38:16
URL: http://aharnstrom.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0