i come prepared.

Beckfilmen var jättebra. Seriöst. Ska inte avslöja något, men fan va bra den var. Förövrigt var det hål i vår popcornkartong. Det låg en hög på golvet när vi gick, men det var inte vårat fel. Det var ju den där tanten som inte visste hur man fixar kartongerna innan man skyfflar i popcorn. Nåväl, det räckte ändå. Jag överlevde. Jag är nämligen så mätt nu så jag inte orkar äta middag. Och jag ska säga att det är tacos. Jag orkar verkligen inte. Det är 2 gånger då jag verkligen inte kan äta, det är när jag är för mätt, och när jag är för hungrig.

Nu har jag klivit mina glasögon. Klivit i va väl att ta i, men jag har ju haft huvudvärk i 2 veckor nu, så jag kände att det var dags att ta tag i saken. Jag gillar inte att ta ipren och alvedon och sånt, det bara känns inte bra. Det hjälper ju bara för stunden? Dock var det inte bra att jag sökte på huvudvärk på google,.. stod ju massor om hjärntumörer och hjärnblödningar, nej nej, här är det ju bara lite stress och ansträngda ögon vi snackar om. Herregud.

Imorgon ska jag städa mitt rum och frisörrummet. Sen ska jag försöka göra klart vår walkincloset, samt fixa bilder till alla ramar till salongen. Sen hoppas jag väl på lite festligheter på kvällen, kanske.. eller ..?


"Jaha, var är du nu då? I hotellbaren kanske?" - Martin Beck

PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0