i don't know why i want you so.

Idag är det städfredag vill jag meddela folket. Hör & Häpna, kors i taket och allt sånt där. Mitt rum ska få sig en liten rengöring, och frisörrummet ska rensas så jag kan ta med mig alla grejer till salongen på lördag. Ska bli så fruktansvärt skönt att slippa va hemma och göra allt, aaaah! Gladtjej_90. Nåväl...

Jag ska också försöka göra klart allt i vår walkincloset, så jag kan fota och lägga upp på bloggen. Mamma har nämligen köpt fler galgar nu så vi är räddade. Vet dock inte hur en ny hög med kläder hamnade på golvet i mitt rum, igen? Jag hängde ju in allt i onsdag.. vet i tusan alltså.

Men nej, nu måste jag verkligen äta frukost, för igår så... åt jag liksom ingen kvällsmat. Nej! Jag bantar inte, jag är så långt ifrån en bantade människa man kan komma! Jag var dock inte hungrig för att jag hade käkat kilovis med popcorn och choklad på bion, men nu folket, NU ska jag äta innan magen börjar vibrera av hunger! (Ja, den gör faktiskt det, någon som känner igen sig eller bör jag uppsöka läkare?)

PUSSEL!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0