i gotta feeling.

Strax innan 11 åkter jag bort till Jespers salong och klippte honom. Jag klippte bort hans trollhår och fick fria händer. Jag må vara lite tråkig men efter att ha haft en lång blonderad tuppkam bestämde jag mig för en ganska klassisk frisyr. Man måste förändra sig lite ju^^ Sedan klippte Jesper lite sådär lagom spontant mitt hår och det är alldeles underbart nu. Jesper fatta inte vad jag dilla om eftersom det inte syns nån skillnad, men för mig är det så fantastiskt. Sen ville han slänga i en toning och det blev jättebra:) Ska köpa in den toningen så jag kan lägga på den, för det blev precis som jag hade förut ungefär :) Fick en produkt som jag känner att jag kommer knarka framöver, för det fick mitt hår att bli nästan precis som förut när det gäller kvalité. Aaaah! En härlig frisörförmiddag så att säga. Nej, slutpratat om detta!

Nu ska jag fortsätta att hänga in kläder i våran walking closet / walk-in closet?! (bilder kommer) och sen skriva ut lite bilder och sätta i ramar. Och ikväll blir det jag, Anna & Gunvald i en biosalong, me like^^

PUSS!

random.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0