ikeahelvetesjävlaskithelvete.

En mysig fika med Hanna i regnet och sen uträttade jag ärenden. Hämtade annonsblad på Kuriren, köpte paddar till sminkborttagningen på apoteket, och hämtade journaler på Vårdcentralen till försäkringen. Kom hem nu och tänkte börja montera upp Malins & mina klädställningar till vår walk-in-closet som vi håller på med. Ja, det går alla tiders kan ni tänka er, jag + ikeaprylar = sant. Not! Jag fick ihop en grej sen så bestämde sig skruvarna för att vägra, totalt. De vill itne skruvas i där de ska vara. Jag gav upp efter ett irriterat skrik, skojar inte. MAAAAAAARRGGHH lät de ungefär...

Imorgon ska jag och Annapanna på Beck! Yiihaaa!
Inget snåla på popcornen & colan!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0