pizzakund och snark.

Något bra som hänt idag är att jag för andra gången i mitt liv ätit upp en hel pizza! Okej, det är barnpizza vi snackar om men jag är stolt ändå. Första gången var i början av januari, och andra gången alltså idag. Jag är så sjukt bra! Mamma kommer bli så stolt över mig när jag berättar. Tror vi ska ha en stor fest.. haha! Nästan så stort är det.

Friidrotten var så rolig att jag somna.. sant. Det är inte så roligt när det är försök och typ 927 heat.. okej jag överdrev. Kom på mig själv att jag var lite patetisk som faktiskt satt och kollade på damernas 10 000 metersfinal som faktiskt pågick i 31 minuter.. och jag satt och stirra i 31 minuter. För det händer ju så otroligt mycket i ett sånt lopp.. inte.

Nu ska jag försöka mig på något vettigt, typ plocka undan eller duscha.. eller typ äta chips!

adjö.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0