seize the day.

Hemma från Bournemouth med en proppad väska. Ja, shoppingen var det absolut inget fel på, jag gillar! Converse, tygskor, toppar, blusar, tröja, klänning, klocka, armband, örhängen, skärp, smink, väska, underkläder... har jag glömt något? Ni kan ju tänka er att jag fick sitta på väskan när vi skulle fara hem!? Men Oj vad jag är nöjd med mina inköp, och Oj vad jag är pank! Just nu gör det inget, för jag är så nöjd! Lägger upp massa bilder från resan imorgon.

Imorgon ska jag förresten klippa lite folk och på kvällen ska jag fixa håret på en modell till en fotografering Hanna Maxstad ska göra. Det ska bli riktigt roligt. Jag ser fram emot det och framtida jobb tillsammans, det bådaer gott, folk!


PUSS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0