warra warra.

Har nu fixat i ordning mig och sitter och funderar över om ja ska köra pumps eller converse ikväll. Jag jämt converse men det är både snygg och bekvämt. Vet inte om ja ska ha de låga eller höga conversen heller... svårt val svårt val. Nåväl, här kan jag inte sitta och damma när jag städat så fint, så nu ska jag hoppa på cykeln mot Maria där lite tjejer finns. Förfest och sen utgång i våran fantastiska lilla stad som har sånt uteliv... ^^ Äsch, med rätt sällskap så funkar allt!

Imorgon åker jag till farmor. Jag ska klippa henne och sen ska vi plocka blåbär. Vi bestämde att om det regnar så ska jag ta med regnkläder för vi ska plocka blåbär. Har väntat hela sommarn. Som jag brukar säga, det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder!

- Ikväll får vi hålla ögonen öppna!
- Vadådå?
- Ja, annars ser vi ju inget?


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0